anneliksevinci bencede onu dicektim presynomu ne acımsı diyorlar biraz tadı bikez denemiştim isal gibi kaka yaptı cocuk bırakfım normal kullanıyorum bide ben sma kullandım ilk 4 aylık bnm bebeğşm yediği gibi kaka yapıyordu günde 4,5 kez 400 gr almısdı aptamile geçtim günde 1 kez veya 2 yapar ve ayda 1 kilo üstü aldı şuan 6,700 kg o toparladı yani