betren yok hayır endişe etmeyin. İlk zamanlar gogus ne kadar süt uretecegini bilmediği için sürekli sert ve dolu olur sonra bebek emdikçe emdiği kadar süt üretir buna da halk adıyla meme terbiye oldu denir. Yumuşaması cok normal ama bu süt olmadigi anlamina gelmez. Her iki gogsunuzu de eşit şekilde emzirin hiç bir şey olmaz Allahin izniyle.