prensannesi07_ 3 ablam var, üçü de 3 aylık iğne vurundu vaktinde. Kanama bitse lekelenme başlıyor, o dursa regl başlıyor. İnanılmaz düzen bozan bir koruma çeşidi. Memnun olan kimseyi duymadım, üstelik ilk ay bıksanız da 3 ay onun etkisinin geçmesini bekliyorsunuz. 3 ay az bir zaman zarfı değil. Lohusa iken bile devamlı regl ve lekelenme haline tahammül edemiyoruz.