Kızlar oğlumun 1 yaşı ağustosun 29′u tamamlanacak. 1 yaşında sendrom var mıydı bilmiyorum ama aşırı huysuz olmaya başladı sonr2 haftadır. Geceleri de asla uyumuyor her yarım saatte bir kalkıp ağlıyor. Diş huysuzluğumu bilmiyorum ama daha yeni diş çıkardı. Ard arda 4 tane çıkardı geçen ay. Gündüzleri aşırı huysuz yere mesela bırakıyorum imeklesin oynasın diye gelip sürekli ayaklarıma yapışıyor, bana tırmanıyor ağlıyor bir şey istiyor yalvarıyor. Onun o haline üzülüyorum bir yandan sabrım kalmıyor bazen ona bağırıyorum. Aşırı zor olmaya başladı neden olabilir bu acaba