Merhaba, öncelikle kıyas yapmak için sormuyorum kimse yanlış anlamasın. Bebeğim 38+1 2480gr doğdu, bilmeyenler için normal zamanda düşük kiloyla doğan bebeklere sga deniyor, başta kilo alımı çok iyiydi sonra yavaşladı, bunun normal olduğunu biliyorum ama son 2 aydır sadece 500 gr aldı bu da beni üzmeye başladı. 3. Ay kakasında yağ kaçağı çıkmıştı testler vs çok koşturduk bir sorun çıkmadı doktorumuz hala her şey normal diyor ama için rahat değil bir şey gözden kaçıyormuş gibi geliyor. 7 aylık 7200gr bebişim, sizinkiler kaç kilo?