Biirbebekbirannee Kızlar İspir fasulyesini önceden ıslatmaya gerek var mı nasıl yapmalıyım bilen var mı
Busegr Biirbebekbirannee ben bir gece önceden bir taşım denecek şekilde kaynatıp sabaha kadar sıcak suda bekletiyorum
hunilimomy Biirbebekbirannee bi gece önceden isliyorum ama alışkanlık oldugu icin bende 😁 cok lezzetli bayiliyorum
Cicektebenimcicekligunlerde Biirbebekbirannee Bir taşım kaynatıp ağzını kapatıyorum bir saat sonra pişiriyorum o kendi buharı ile yumuşuyor
elbay53 Eğer hakiki ıspır fasulyeyse bır gece önceden ıslamasanız sabahtan bile ıslasanız hemen şişer ve çabucak pişer
Biirbebekbirannee elbay53 normal kuru fasülye dağılıyor cok sevmiyorum o yüzden bunu denedim bakalım nasıl olacak biraz kaynattım
elbay53 Biirbebekbirannee çok fazla pişirirseniz dağılır.ispir fasulyenin özelliği zaten çabuk şişmesi..düdüklüde pişirecekseniz hele sakın normal fasülye gıbı uzun uzun pişirmeyın
Biirbebekbirannee elbay53 bu sefer etli yapıyorum bir daha ki sefere öyle de denerim hatta pazardan alıp buzluğa koyasım var
elbay53 Biirbebekbirannee sımdı alıp koymayın yeni fasülye daha çıkmadı.gecen yılın fasulyesı aldığınız..Eylül sonu ekim gıbı alıp atın