gmzzmrtt
gmzzmrtt yani kapma ihtimali var. Cnku bu hastalıkta bagısıklık oluşmuyor.bş kere gecirdi diye bir daha gecirmeme gibş birşey yok. Tekrar aynı hastalıgı geçirebilir.Ne kadarlık oglunuz benim kızım 7 aylık. Daha hıc denize sokmadım.hasta olan cocuklar denize girebiliyor. Bagısıklıgı düşük olan bebeklerimiz de malesef hastalık kapıyor.1 yaşından sonra kalabalık olmayan yerlerde sadece koylarda denize sokacagım. Büyük kızım 2 yasında el ayak hastalıgı oldu. 3 yasında ebv virüsü kaptı. Dalak böbrek şişti onu cok daha agır atlattı malesef 😔o yüzden korkar oldum. Kalabalık olmayan ve deniz sirkülasyonu fazla olan yerlerde enfeksiyon kapma olasılıgı daha düşük 🥰🌺