Mommmmyyy UrbanMom bestiron yetersiz geldi dr umuz oceon üzüm pekmezli şurubunu verdi. Eskiye göre daha iyi halsizlik uyku hali oluyordu bunla birlikte eskiye göre daha iyiyiz şükür. Kan testi eylül başında kısmetse net o zaman 🙏🏼
[silindi] UrbanMom Ocean ve sidefer tavsiye etmiyorum içinde Amerika ve İngiltere’de ülkeye girişi yasak olan E211 kodlu kansorejen madde sodyum benzoat var
DilekMehmet Bizimde aile hekimi hemşiresi oğlumda demişti ki damlayı portakallı suyun içine koyup verin yada arkasından portakal yani c vitaminli bişey verirsen daha fazla faydası olur demişti
Yyagmur3 UrbanMom siz söyleyin hangi demir vitaminini kullanıyordunuz da bebeğinize pek fayda sağlamamış?
Yyagmur3 ays45 bende bestiron kullanıyorum ama kilo başına 1 damla olarak veriyorum 9 aylık 11,5 kg 12 damla veriyorum dr. Öyle söyledi, siz neden 18 damla veriyorsunuz?
ays45 Yyagmur3 çoğu doktor kan damlarının kullanımını az söylüyor. Bu sefer çocuklarda kansızlık oluyor. Kan ilacı kullanım tablosu var oradan da bakabilirsiniz. Bana hastanede çalışan laboratuvarcı arkadaşım kilo başına 2 damla vermemi söylemişti. Bir de dr osman gönülal hoca var. Onun içerikleri de çok faydalı. Youtube de bu konu hakkında çok güzel bilgilendiriyor. İsterseniz videosunu izleyebilirsiniz😊
Mree Yyagmur3 doktorumuz damla sayısını 15’e çıkardığında oğlum 9 küsür kiloydu. Sabah akşam 15 damla verin dedi. Hiç kilo hesabı yapmadı açıkçası🤷🏻♀️
aaminee UrbanMom bebeğim 9 aylık Lipozon kids 5 damla kullanıyoruz çok memnunuz şeker paraben içermiyor
cikolataliekmek ays45 bende microfer kullanıyordum ama burda bir post açıldı kullanmayin kanserojen madde var diye bulabilirsem atayım size
ays45 cikolataliekmek bende bestiron kullanıyordum ama doktorumuz microferin demir içeriğinin diğer markalara göre daha yüksek olduğunu söyledi. İçeriğinin de temiz olduğunu belirtti. Bende şu an burada gördüm ve yeni sipariş vermiştim. Kafam karıştı🧐
ebr18 cikolataliekmek Kim böyle bir açıklamada bulunmuş 🤦🏻♀️İçeriği gayet temiz ben pinpirikli biri olarak çok araştırdım hem Demir hemde d vitaminini oecan kullanıyorum gayrette memnunum
durueylul Antalya0703 ay bana bestiron balık gibi kokuyordu ya bebeğim de hiç sevmedi zaten. tadına baktım ben bile icemedim. Vitagil aldım gayet severek içti kan değerleri de iyi çıktı.
UrbanMom NeclaLeylaCeydaOhnealaneala doktorum 2 hafta yokmuş sonuc gösteremedim sağlık ocağının verdiğini kullanmadığımı biliyor önden fikir olsun doktoruma sorarım ocean kullandım ama demek ki çok etki etmemiş
MelekAnnesii UrbanMom yok daha kucuk oğlum yeni basladik sayilir doktor tavsiyesi ile ama sonra dusuk cikti yorumlarini gorunce pisman oldum ilk oglumda sidefer kullanmistim gayette guzel çıkmıştı belki bu bitince yenisini sidefer alirim
Yyagmur3 UrbanMom bende ilk ocean kullandım bir şişe bittikten sonra bestirona başladım şu an memnunum 9 aylık oldu bebeğim, bu ay kan verdirmeyeceğim 1 yaşını bekleyeceğim o zaman anlarız iyi olup olmadığını.