atlas1655 Merhaba elimde 2 adet eller serbest göğüs pompası mevcut (Kıssbobo-Bebebao) 1 tane de elektrıklı phılıps avent mevcut almak ısteyene yardımcı olabılırım🌸
220622 atlas1655 Selamlar acaba satıldı mı? Philps event için soruyorum ve ücreti nedir yardımcı olsanız 🙏
atlas1655 220622 tertemız avent ve şu an sıfırı pahalı bakmışsınızdır az kullanıldı hiçbir sıkıntısı yok🥰
atlas1655 220622 resim yüklerim tabiki ama pompa kardeşimin 1500 tl diyor çünkü o emzirdi pek kullanmadı bende çok çok az kullandım hiçbir sıkıntısı yok rahatlıkla kullanırsınız 🥰
Aydakisiyahedicikk alperenefe Makre Arkadaşınkini düşünmezseniz bende satıyorum 700e baby me kullanılmadı dicek kadar temiz elektirkli tek göğüs