Eşiniz sigara kullanıyorsa zippo alabilirsiniz erkekler genelde seviyor o tarz şeyleri ya da ayakkabı olabilir . Biz de 8 sene önce tanışmıştık elimle her yıl doğum günü yıldönümü vs. Falan o kadar çok hediye aldım ki artık tekrarlamağa başladım aynı şeyleri çünkü alacakfarklı birşey kalmıyor 😃 bir de benim eşim çok zor beğeniyor herşeyi hediye almak daha da zorlaşıyor dün de bizim yıldönümümüzdü beğendiği bir gömlek vardı onu aldım. Bu arada nice mutlu seneleriniz olsun 😊