efeninannesi4207 Bir çok balon var ve 2 yazısı olan büyük pipetle şişen balon var. Doğum günü yarın akşam olacak ama acaba akşam şişirsek iner mi bişey olmaz mı ?
ffulya efeninannesi4207 ben bir gün önceden şişirdim inmiyor hele o pipetle şişen doğum günü geçeli 10 gün oldu hala olduğu gibi duruyor
beybiliko efeninannesi4207 güneşin altında bekletmeksezseniz bir şey olmuyor, bende erken şişirmiştim, aynı gün yapmak zor oluyor