Merhaba anneler. Bebeğim 2800 gr doğdu, şu an üç haftalık, boyu 54 cm kilosu 3400gr. Sadece anne sütüyle besleniyor. birkaç kişi belki sütün yetersizdir mamaya başla gibi yorumlar yaptı ama emmesi gayet iyi, doktor da mamadan bahsetmedi kontrollerde. Sizce bu çocuk anne sütüyle ne zaman toparlar? Anne sütünün yaramaması diye bir şey var mı? Yorumlarınızı bekliyorum…