Seyyahyolcu Doguda ayaz soğukluk cok olduğu için mikrop cok barinmaz diye biliyorum ama burda da var mi acaba salginlar
Portakal Seyyahyolcu vandayım geçen üniversite hastanesi domuz gribi şüphesinden karantinaya alınmıştı 😂 baya bildiğin var yani gerçi buraya iranlılar getiriyon
ayazasaf Seyyahyolcu var canım Erzurumdada baş gösterdi soğuğun etkisi yok salgına toplu alanlara mümkün mertebe girmeyin hijyeni artırın avmlerde yakın zamanda kıyafet denemeyin
ZeydinAnnesi7 Seyyahyolcu viyanada bile var 🙄 aşı yaptırmıştm ben allahtan 9. Ay sonunda influenza aşısı istemişti doktor bizden tereddütle yaptırdm ama iyi ki yaptırmışm
Symkoc Var canım ben erzurumdayım kar yağmadığı için mikroptan geçilmiyor hastanelere gidemiyoruz korkumuzdan
ArjenUmut Ben mardindeyim mardinde de var. Oğluma önce h1n1 tanıdı koydular yatırdılar biz kalmadık hastanede başka hastane ye gittik enfeksiyon dediler. Ama olan hastalar vardı
AryamH Seyyahyolcu arkadasimin kizi 2 yasinda bir haftdir hastanedeler domuz gribinden 😔 korkumuzdan disari cikamiyoruz