emilyyyone Dogacelik ben premiumda kullandım bir müddet sonra o da yapıyor 1 hafta yoksa diğer hafta tekrar hortluyor resmennn ama yinede bir umıt diye prima kullanıyorum garantiye almak için bana kalsa alerjik gibi geliyor ama alerji testinde de bir şey çıkmadı artık tek çözüm hemencecik bezi altmak
emilyyyone ogretmenanne06_ bende kullandım tryosd bi iyi geliyo bi gelmiyo aşırıııı pişikte hemen geçmiyor malesef ya bizimki bi günde çıkıveriyor ve anında büyüyor pişiği önlem alsam da ah ahhh çok çekiyor çocuğum vallahi görende bakımsızlıktan zanneder çiş bile olsa sürekli değiştirip yıkayıp havalandırıyorum halılara her yere çiş yapıyor çok hareketli olduğu için yerinde durmuyor ama sürekli peşinde temizliyorum hiç önemli değil valla canı sağ olsun
ogretmenanne06_ emilyyyone Bizimde öyle. Bezde değiştirdim ben ama bir gün hiçbir şey yok, ertesi gün birden tekrar çıkıyor. 😩 Poposuna ıslak mendil değdirmiyorum bile. Sürekli bez değişimi, altını her açtığımda 10 dk mutlaka havalandırıyorum..