Canım eğer kan olmadığına eminsen bilrubin değerinden kaynaklı idrar kristalize olduğundan dolayı oluyormuş, sıvı yetersizliği yani. Benim de başıma gelmişti. Eğer emziriyorsan daha sık emzir, doktora da git mutlaka çünkü bende turuncu izler olmuştu doktor ek mama vermemi söylemişti. Telaşa kapılma çoğu bebekte oluyormuş çok normal.