Rio23 nnoktaa Evet siveno kokusuz ama çok kısa sürede bitiyor maliyetine göre..bende başka alternatifler arıyorum açıkcası..kararsız biriyim çok iyi araştırırım ama bakalım yorumlarda çoğunluğa göre şekilleneceğim..teşekkür ederim💐
26merve26 Rio23 ben kullanıyorum doğduğundan beri çok güzel yumuşatıcı kullanmıyorum kurutma var çok hafif bir kokusu var güzel
Bebikoluhayatim Rio23 baby ne granül toz deterjanını kullanıyorum çok memnunum birde toz leke çıkarıcısından memnunum
Rio23 Bebikoluhayatim Leke çıkarıcının spreyini kullanıyorum ama granül hiç denememiştim.teşekkür ederim💐
Rio23 neslihankcbyk Teşekkür ederim baby me alacağım yorumlardan hareketle ama sıvı mı toz mu emin değilim😊💐
26merve26 Rio23 kesinlikle sıvı almalısın toz ister istemez çözünmeye biliyor kalıntı bırakıyor gözle görülmese bile
neslihankcbyk Rio23 eğer toz içinize sinmezse yıkama programı bitince ekstra duralama yaptırabilirsiniz ben öyle yapıyorum
melif Rio23 çok kötü. Ben kullandım hiç güzel yıkamıyor ayrıca hassas ciltliyse hiç önermem benim kızımda öyle cünkü doktor sabun tozu kullanmamı söyledi kızım için.
melif Rio23 duru kullandım cildine iyi geldi Hacı Şakir de kullandım o da iyi cilt için iyi gelen granüller. Sıvı ya da normal kullanınca kötü etkiliyor cildini çok fark ediyor yani