Busraaelaa Enfeksiyonu bir kibrit çöpü gibi düşünün. Müdahele edilmezse sürekli o yol üzerinde iltihap ilerler. Kendiliğinden geçmesini beklemek de hem sizi daha hasta eder hem uzun zaman alır. O sebeple şikayetim geçti diyerek ilaçları kullanmamazlık etmemelisiniz.
İlaçlarınıza başlayın, reçetenizde nasıl yazıyorsa o dozda kullanın bir sorun olmaz. Ama bundan sonra çok dikkat etmelisiniz, suyu çok içmelisiniz. Günde 2 3 litre. İltihaplı bir yoldan sürekli yakıcı idrar geçişi olduğunu düşünün. İyileşmesi için idrarın incelmesi su gibi olması lazım. Koyu idrar hastalığın tekrarına sebep olur. Çok geçmiş olsun.