Eğer ki bebek istemiyorsa yapmayın, yaptırmayın. Yazık günah sıcaktan boğuluyor demekki. Madem o kadar çok ağladı açıverseydiniz ya kundağını 🥺 Bebeğim 5 ay 20 günlük. 1 kere kundak yaptı kaynanam, baktım istemiyor ağlamaktan kızarıyor ve ellerini çıkarmaya çalışıyor hemen açtım kundağını. O gün bugündür asla kundak yapmadım, yaptırmadım. Banada dediler yok bacağı çarpık olur falan filanda hiç umursamadııımm