butterflyy_ pinar_efe gerçekten öyle sinir bozucu bir durum ben sayfa sonuna gelince yavaş hareket ediyorum 😅işe yarıyor
minikadam22 pinar_efe bende de aynı sorun var sayfa biter bitmez ben daha fazla ya basamadan en başa gönderiyor
bisakinol hunilimomy yeni birşey değil ki ben bu uygulamayı kullandım kullanalı bu şekilde çok hızlı da kaydırmıyorum sayfanın sonuna gelindiğinde yeni postlar gelse sorun olmayacak alttaki bişeye tıklamak saçmalığı yüzünden sayfa sürekli başa dönğyor
pinar_efe Cobansalata evet ben de ilk üye olduğum zamandan beri . Bu yüzden bazen çıkıyorum forumdan sürekli başa dönüyor
denizz_moms hunilimomy benim ios uygulamayı 5 aydır kullanıyorum her zaman bu sorun vardı bir de aşağı kaydırınca aynı postlar tekrar tekrar karşına çıkıyo gerçekten sinir bozucu