Doğduğundan beri memede uyuyor oncesinde ayakta sallayarak yada hamakta sallayarakta uyuyordu ama yaz basi bir tatil yaptik hep memede uyuttum ondan beri ayagada yatirsam hamağada yatirsam kiyametler kopuyor illa yanimda meme emerek uyuycak simdide emdi biraz afedersiniz ucuyla oynadi döndü babasina sirnasip uyudu kendi kendine uyuyabildiĝine gore bu cocuk uyur artık diyorum kendiliginden ama nasil yapicam cok cazgir bi çocuk