Arkadaşlar 8 aylık hiç dişi çıkmadı. Üst damak hafif belirgin gibi. Ama bir aydır nerdeyse hiç uykumuz yok ya. Gece sayamıyorım artık kaç kez uyanıyor. Emmeden uyumuyor böyle bi alışkanlığı yoktu sallardık. Ama çığlık atarak uyanıyor alıyorum aldığım an susuyo uyuyor geri koyuyorum tekrar başlıyor. Sallamak istesem çığlık çığlığa. Napıcam bilemedim resmen. Dişten mi oluyor sizce