Senosunannesi Merhaba 17 ay 4 gunluk kizim var hala saclarimiz kisacik bunun gibi olan ve onerisi olan var mi yasitlarininki masallah hep uzun😬
NisanAnnesi Senosunannesi birtek bizde var sanıyordum bu sorun herkes saçını kestim sanıyor yakından var gibi sarı saçlı ama fotoğraf cektigimde kabak gibi parlıyor çıkmıyor ısrarla 9 ayligiz siz 17 aylık hepten ümidim kesildi şimdi 😂
Rsenaselim Senosunannesi 16 aylık kızım hala kısacık saçları uzamıyor bir türlü bağlanmayavak kadar kısa 🤷🏻♀️
FatosYK Senosunannesi 5.5 aylık hala tek tük var kavun kafalım nohut kafalım diye seviyorum bi de kocaman kafası var direk dikkat cekıyor 😅😅
Senosunannesi NisanAnnesi ya bizimki kahverengi saclari ama kisa uzamuo kafasina bise de taktirmuo kafasina pembe elbise falan giyince cok komik gelio bana 😂😂