ben de yorum yapmak istedim. 1. ay da sans eseri, o zaman 18 aylik kizimin da hidrosefali oldugunu ögrendim. Kafasi büyükdü ama internet de arasdirdigim gibi degildi. Kafatasi büyükmüs meger o yüzden cok belli olmamis. Kafasi 52cm. 3. ayda shunt takildi. 14 gün sonra tekrar ameliyata aldilar shunti kaymiş. Yeniden ameliyat oldu. Ve 1.6.24 de de tekrardan ameliyat oldu. Shunt kafasının arkasına takılmışdı. Yerinden kaydığı için ön tarafa aldılar alnına yakın. Taç gibi🩷 suan iyi Allaha sükür. Ama 3gün sonra 2 yasina giricek ve yürümüyor. Kafada ki sividan dolayi dengesini saglayamiyor. Terapie görüyor. Insallah en kisa zaman da yürüyecek. Shunti takildigindan beri daha aktiv şarkılar söylüyor daha cok kelimeler ögrendi vs. Ben daha önce hic bilmiyordum duymamisdim bu hastaligi. Kizim da ögrendim. Bu arada kizimda kronik yani dogumdan beri. Cocuk doktorum ilgisiz oldugu icin, benimde ilk cocugum oldugundan anlamamisdik ilk zamanlar. Cok sükür artik bilincliyiz. Doktorumuzu da degisdirdik