5 yaşında kızımı Temmuz ayında 4-6 yaş kuran kursuna yazdırmıştık 7 haftalık. Haftaya bitiyor ve kış dönemi kayıtları başlıyor. Gönderip göndermeme konusunda çok kararsızız. Öğretmeni de aradı bugün Gönderin kızınızı öğrenmeye çok istekli ben … bırakmak istemiyorum falan dedi. Ben biliyor ve öğretiyordum ama bir sosyal ortamda bulunsun diye göndermiştim. Sadece kuran öğretmiyorlar kreş gibi düşünün. Kesme yapıştırma, boyama vs etkinlikler…Kızım da memnun kaldı ama bir yandan diyorum ki zaten uzun bir eğitim dönemi olacak okula başlayacağı zaman evde vakit geçirmesi onun için daha iyi olacak gibi geliyor bize. Ayrıca hâlâ kızımı bir yere bırakıp gelme olayını tam aşmış değişim ve haberler beni aşırı tetikliyor.
Kardeşleri ile güzel vakit geçiriyorlar hamd olsun. Son günlerde de sabahları kalkarken Anne uykum çok var dedikçe üzülüyordum.
Siz olsanız nasıl karar verirdiniz? Belki benim atladığım bir şey vardır onun için sormak istedim. 🙏☺️