Hanımlar merhaba bebeğim 23 aylık ek gıda konusunda aşırı iştahlı değil ama iştahsızda diyemem yani çok seçici belirli çorbaları yiyor pilav patates yiyor eti bazen yiyor bazen yemiyor yumurta peynir vs vs yemiyor. Ben gece beslenmesini kesmek istiyorum zaten mama ile besleniyor. Gündüzleri tek uyku yapıyor gündüz sadece uykuya geçeceği zaman içiyor. Gece de yatarken 180 ml mama içiyor sonra 1 kere daha kalkıyor mama için. Yani tecrübeli anneler bu durumda nasıl yol izlemeliyim önerilerinize ihtiyacım var.