Daghan12 merhba, hamişeyken koltukaltımda kararma olmuştu hafif fakat 2 sene oldu hala duruyor kullanıpta iyi geldi dediginiz krem vs. Var mı rwnk tonunu açıcak kolumu kaldıramıyorm askılı giyemiyorm beyaz tenli oldugum için bana çok batıyor yaa
Kuzey_Melis_Momm Daghan12 Merhaba expigment 4 krem kullanmanızı öneririm daha önce kendim kullandım doktor vermişti baya etkili önemli olan kremi sabah akşam düzenli bir şekilde sürmeniz deodorant kullanmamanız 3 ay gibi düzenli kullanımda etkili oluyor kışın kullanmanızı tavsiye ederim koltukaltınızı olduğundan daha da karartıyor benimki simsiyah olmuştu uzun kollu giydiğinizde koltukaltınız görünmez ben doktora küfür ettim dahada kararttı die ama kullanmayı hiç bırakmadım bi gün krem süreyim die aynanın karşısına geçtim bi baktım üstteki siyah tabaka soyuluyo alttan kendi derim çıktı yeniden yara filan olmadı kararmada geçmişti
Kuzey_Melis_Momm Layddiana Kişinin bünyesine göre de değişebilir ben 3 ayda etki gördüm belki siz daha erken görürsünüz kışın yapmanızı tavsiye ederim hem terleme daha az olduğu için çok zorluk çekmezsiniz ben günlük duş aldım saçımı yıkayıp düzleştirmeye üşendiğim zamanlarda sadece vücüdumu yıkadım
Eva_kuzusu Maalesef benim de öyle ne yapsam geçmedi çok moralim bozuluyor koltuk altı açık hiç bişey giyemiyorum