tulinnnn Hanımlar merhaba biraz önce bebeğimin hırıldayan burnuna ne yapabilirim diye internette araştırma yaparken anne sütünün tıkanıklığa iyi geldiği söyleniyor doğrumu sizce denemeli miyim ?
Selennnnnn tulinnnn Hiç denemedim , denememde. Göze de damlat diyorlardı instagramda enfeksiyon gözlü bebeklerle dolu. Burun damlaları fizyolojik serumlar var alın aspiratörle çekin
circus tulinnnn ben bebeğimin burnunu serum fizyolojik ve aspiratör ile çekerken annem hep biz size süt damlatıyorduk ne var ne yok çıkıyordu diyordu eskiler yaparmış sanırım
tulinnnn Selennnnnn çektim onunlada denedim yine yok boş gözüküyor ama hala hırıltısı var sürekli uyanıyor uykusundan
circus tulinnnn o hırıltı bizde de oluyordu ciğerlerinde bişi çıkmıyordu sanırı. Benm bebekte geniz eti var bazı bebekler hırıltı çıkarıyormuş yani
Minikalbim MinikPandam_ benim bebeğimde 27 günlük 2 gündür hırıltısı vardı okyanus suyu olan bu sflerden kullan dedi doktor sağlık ocsğında ben sf izotonik olmazmı diye sorduğumda serum fizyolojik olarak ne kullanıyosunuz izotonik serumlar boş serumlar da olmazmı acaba parayla alınan yerşne serumdan çekip verilse?
MinikPandam_ Minikalbim aynen bildiğin sf serum ve şırınga al. Her gece yatmadan önce 2 cc bi buruna 2 cc bir buruna ver. bunu uyku rutini yaptığımdan beri bebeğim de ben de çok rahatız. 2 yaşına basıyor hala yapıyoruz. öyle aşırı tıkanıklık değilse burnunu çekmeye gerek yok. zaten minik daha
birmeftun Benim kızım 3 ay 21 gunluk doğduğundan beri var hiriltisi serum fizyolojik kullanıyorum 40 dan beri bugün doktora gitr8k alerjiden şüphelendi kaka testi verdik bakalım kakasinda sıkıntı varmi veya hapsuruyormu surekli bebisleriniz kızlar
tulinnnn birmeftun evet genelde hapşırıyor alerjisi mi var acaba gidicem bende bi doktora geç olmadan
heygorl tulinnnn yenidoğan bebeklerin burunları tam gelişmemiş olduğu için hapşırır ve horlar gibi tuhaf sesler çıkarır yani normal ☺️
gulsene1998 tulinnnn yani sütte su gibi düşünün bende bebeğim iki aylıkken korkuyordum serum fizyolojik yapmaya damlattım bi kaç kere açtı yani bi sorun olmadı
incim01 İlk üç ayda bebeklerde hırıltı olabiliyormuş sonra kendiliğinden geçiyor bir doktordan dinledim