pdmrv bizde de aynı mukuslu kanlı kaka şiddetli gaz sancısı sürekli ağlıyorDu kolik sandık ama laktoz intorelansı çıktı. 3 aydır süt ve süt ürünleri tüketmiyorum relactaz kullanıyorum. Ama kanlı ve mukuslu kaka yapmıyor gazını da rahat çıkarıyor. Kafam karıştı devam etsem mi etmesem mi bilemedim