Herkese merhabalar. 16 aylık bir bebeğim var ve Allah nasip ederse Eylül başı bir bebeğim daha olacak. Ama beni doğum korkusu sardı. İlk doğumum öyle kötü geçmedi oysa. Gayet okumlu ve yolunda idi herşey. Ama bu doğum beni çok korkutuyor. Herkes 2. Doğumun daha kolay olacağını söylüyor. Deneyimli anneler ne düşünüyor bu konuda?