Bebeğim 2ay 20 günlük kızlar 40 ıma kadar ilk bir haftanader gördüm sadece sonra kesildi 40 ımdan sonra adet oldum 1 hafta falan sürdü ama şuan 15 gün geçti reglim adetim gelmiyır karnım şişti tartıda fazla geliyorum hamile olamam test yaptım adetin gelmesi için ne yapabilirim tatile gidicem bu karnımın şişliğinin inmesi lazım