kuzeyfatma Merhabalar dün 1 yaş aşısı yaptırdım oğluma ve dünden beri asla ateşi düşmüyor bacaklarında döküntü oldu sürekli ağlıyor inanılmaz huysuz normalde de zor bir aşı olduğumu duymuştum ama sizler de böyle zor atlattınız mı
kuzeyfatma [silindi] normalde alerjik bir bebekti ilk ek gıdaya başladığımız zaman ama zamanla geçti özellikle aşıyı yaptırmadan iki gün önce beyazıyla birlikte yumurta yedirdim hiçbir tepkimeye rastlamadık doktorumuz da her ay gören doktor yapmamızı uygun gördü
kuzeyfatma emilyyyone kızamık su çiçeği zatürre aşısını ben yaptırmamayı hiç düşünmedim önemli aşılar sonuçta fakat çok duydum zor atlatan umarım sizin o şekilde olmaz
[silindi] kuzeyfatma benim kızımda süt yumurta alerjisi olan bir bebek dönem dönem geriliyor ama bitmiyor Yani doktorumuz alerji bitmez şekil değiştirir veya birşeyler tetikler dedi sizinkinide belki asi tetiklemis olabilir çok geçmiş olsun 🌸