4 kere uçağa bindik şu an 2 yaşında ama birinde 9 aylıklı birinde 18 aylık hep uyku saatine denk getirdim en ön koltukta oturunca 12 kilo altı bebekler için yatak veriyorlar, biri 1 saatlik yurtiçiydi onda kucağımda uyudu tam uçak kalkarken biberon verdim uyudu, 2. Sinde 18 aylıkta 4 saatti yine kalkarken uyuttum 2,3 saat uyudu onda yatağa yatırdım sonra uyandı kitap almıçtım stikerlı fln oyalandı yani gayet rahat geçti , uyuduğu için , uyumasa zor😂