Oğlum 23 aylık. Tuvalet eğitimine hazır olduğunu düşündüm.
İlk gün 6 kez altına yaptı.
2.gün sürekli çişim geldi dedi. Klozete de lazımlığa da oturttum asla çişini yapmadı ve sürekli korktuğunu söyledi.
Artık pes ettim bezine yap dediğimde bunu da reddediyor ağlıyordu.
Kendini aşırı derecede kasıyor. Saatlerce çişini tutuyor yapmıyor. En sonunda bezine yapması için unutturuyor bahçeye indiriyorum öyle yapıyor.
Çişinin geldiğini muhakkak söylüyor ama tuvalete yapmaktan korkuyor yapmıyor.
Burda pes et emeli miyim
Yoksa sabredip devam etmeli miyim
Bebeğime kötü yansıması olur diye çok korkuyorum.
Mutsuz stresli bir çocuğa dönüştü