Balbademim06 3 ay önce doğum yaptım 3-4 gün lekelenme şeklinde kanama vardı ama pembe leke Bugünde daha koyu renkte kırmızı pembe arası geldi . Dün hiç yoktu mesela lekelenme .Normal mi sizce?
aykoz_ Balbademim06 ben 3.ayımda olmuştum duzensız oldugunu hatrlıyorum. Doktor da ilk bir olmayadabıkır,olursa da bi duzen bekleme normal demişti
aykoz_ Balbademim06 evet bazen az, bidahaki ay cok gelebilir mesela normal demişti bana sonra gerçekten düzene girdi. Cocuktan önceki aynı düzene dönüyo