İyi geceler kızlar. Ben sezaryen doğum yaptım bebeğim 15 aylık dikiş yerim hala düz beyaz çizgiye dönüşmedi. Kırmızı kabarcıklar kaldı biraz bu durumda olan var mı? Doktorum çok iyiydi onunla alakalı değil ama kimi insanın iyileşme süreci farklı galiba. Krem falan sürsem fayda eder mi cabuk geçmesine ?