Ağlayarak yazıyorum kızlar
8 aylık bebeğim var karnım da 5 aylık neden acelen derseniz ilki çok zordu tüp bebek oldu bu hemen oldu
Neyse ek gıdaya geçtik elimden geleni yapıyorum eşim “çocuğa ceviz falan yedirmiyorsun” diyor bebeğime yalnız kaldığında sesli bi şekilde “anne sana bakmıyor mu kızım diyor”
Kızlar yemin ederim çocuğa elimden gelen bakımı yapıyorum 8 aylık maşallah 10 kilo mama kilosu diye etrafta söyleniyorlar Allah’ın cezaları kaynanam görümcem ulan ne gün bi tas çorba yaptınız mı hamile halimle bebeğe koştur eve koştur (eşim yardım eder yalan yok)
Yok efendim analı kızlı neymiş çocuk uysal uyuyor yiyormuş o pis mamayı verme miş ya mama veriyorsam yemek yoğurt
Meyve de veriyorum kör gözler
Çamaşır makinem bozuldu eşim haftaya maaş alıcak diye bozuk bozuk duruyor çamaşırları utanmadan anneme getirdik ben tuvalate mi koşayım çamaşırları mı sereyim derken bebek yataktan düşmüş annem desen hasta kadın gidene kadar düşmüş beneğim şükür bişi yok
beyimiz her akşam cafelerde tabi ki o erkekmiş hakkı varmış beyimiz öyle diyor of of kızlar bıktım gerçekten
O kızgınlıkla telimi arıyordum eşime bağıracaktım babam dedi ki seni evire çevire dövecek bi adam lazım
Eşimi tutuyor babam da eve girmeyen kahvelerde sürten biridir çünkü
artık bıktım ben kötü bi annemi miyim diye düşünüyorum hamile halimle bir sürü mesaj yazdım çocuk düştü sen oralardan gelme diye çok kötü hissediyorum kendimi çocuğuma karşı suçlu hissediyorum:(