sabirsizbebek15 oy kuzuma maşaAllah ☺️
ağladığında kucağınıza alın sakinleştirin sustuğu an beklemeden yatağına yatırın yine. Bu ona güven verir daha çok, yanınızda olduğunuzu hissettirir. Gece uykusu birazcık zor olabilir sabırlı olun mutlaka, asla ses tonunuz değişmesin mutlaka anlıyorlar ve en önemlisi sakın pes etmeyin. Pes ettiniz mi sil baştan başlarsınız çünkü bebeğiniz bir kez tavizin ne demek olduğunu o an öğrenir ve ağlaması her seferinde daha da artar ki bu sefer siz kıyamazsınız ☺️
bir iki hafta sıkın dişinizi Allahın izniyle güzel sonuç alırsınız