bussraozturk uykusuzanne__ kızınızın seçme durumu varsa ona seçtirin bence. Benim oğlumun 2.yaş gününde pastaneye gittik oğlum bugün senin doğum günün hangi pastayı istiyorsan onu alacağım dedi ve oğlum kendi seçti aldık çok da güzel oldu bizim için
veysi106_ uykusuzanne__ çok zor ya giysi olarak takım giydircm de ama konsept süsü ile pasta fikirsizim
veysi106_ Nacafa sizce giysi hangi renk olsun tahmini ona göre renkleri seçerim ben en sevdiğim renk gri severim Yeşil de düşünüyorum ama
uykusuzanne__ veysi106_ benim ailem burda değil ben gurbetteyim balonlarla süsleme yapıcam birde pasta tamamdır