prensesnur İyi akşamlar bugun eşim sigarayı bırakmam için nikotin sakızı aldı kullanıp faydasını gören oldumu benim boğazımı yakıyor sanki soluk borum tıkanıyor bunu düşünçeleriniz varmı
Eymelizan prensesnur kafadan bitir ben bıraktım başlarda sinir oluyor sonra geçiyor değmez canına yazık ilaç mış sakız yalan her şey kafada
Aptalllarsizi prensesnur cnm sigaraya verdiğin parayı kendine çerez al sakız al abue cubur al ağzın boş kalmasın benim annem hep böyle der kardeşlerime 😂
prensesnur Eymelizan ben eşim çok karşı geliyor yatakları ayarımak istiyordu artık bırakmam gerekiyor o içmediği için benimde içmemi istiyor zorba birisi
Eymelizan prensesnur kahve tüket sık sık ve bırak ne güzel elinde içmiyor inanki keşke hayatım boyunca içme şeydim o verdiğin paraya canına yazık parayla canımıza zarar veriyorıx iradeli ol bu kadar basit bir şeyi bırakmak için o sakızada ihtiyacın yok
prensesnur Eymelizan iradeli olmaya çalışıçam çünkü kilolu bi insanım sanki sigarayı bırakınca kilo alacakmışım gibi hissediyorum