sao benimkide öyleydi ama az büyüdükçe kucakda filan uyumaya başladı biraz da Cocukdan çocuğa fark oluyor böyle şeyler de galiba ben düğünde ses de uyuyan çocukları görüyorum bebimkide çit sese uyanıyor ses de alıştırmaya çalışdım hiç sakınmadım her seferinde uyandı artık denemiyorum dmeekki oda sessiz e uyumak istiyor