Super_mom Kızlar bebeğim 5aylık aptamil kullanıyodum ama ya geçti hem meme hem mama gidiyoruz o halde zayıf neyse internetten sipariş vermiştim önceki gelen gri kapak tı şimdi ki gelen sarı kapak fark var mı kullanan var mı mamadan
annecibebe Super_mom Bende alıyorum bi sarı kapak bi gri ikiside 0-6 ay bi fark olduğunu düşünmüyorum eczanede de sarı kapak satılıyor civilde de 0-6 dediğimde sarı kapaklı verdiler bi fark olsa söylerlerdi
melike4672 Super_mom sma ayda 400 gr almısdık aptamile geçtim ayda 1 kilo alıyor 3440doğdu şuan 4 aylık tam 6700 kg
teachermommy1 Super_mom Merhaba. Ben de sma kullanıyorum ancak sma iki farklı ürünü olan bir marka. Biz Comfort alıyoruz. Optipro olan da var biraz daha uygun fiyatlı. Comfort gaz yapmıyor farkı o. Kapak renkleri ona göre değişiyor. Optipro olanlar yanlış hatırlamıyorsam sarı renkli.
annecibebe Super_mom Benimde hem anne sütü hem mama alıyordu sütüm azalınca mamaya döndük aptamilde kullanmıştık ama gaz ve kabızlık yaptı sma iyi geldi bize .
melike4672 Super_mom işte her bebekde farklılıkgösterir deneye deneye bulucaz bnm ana sütü almıyor ama kesildi malesef
Esilaninannesi_ Super_mom gri kapaklar onceki seri sari kapaklar yeni seri.. yeni serilerin icine lif eklendi İcerik kismini karsilastirdiginizda lif eklendigini gorebilirsiniz yeni serilerine. Artik gri kapaklar uretilmiyor hepsi sari kapak olarak satiliyor gri kapaklar stoklari bitiyor.