Merhaba kızlar, 2 ay oldu oğlumu sütten kestim tamamen ancak sütüm hala az da olsa gelmeye devam ediyor bu sırada iki aydır reglim emzirirkenkinden farklı daha yoğun oluyor sütün hala gelmesi normal mi be bu sütü nasıl değerlendirebilirim öneriniz var mı yapısı aşırı yağlı bir damlasını parmağıma sürsem yumuşacık yapıyor.