543368 songull1 evet ama çok cansız böyle ben baktıkça üzülüyorum hafif ben altlarından kestim ama bilemiyorum
Rez 543368 olur olur endişe etmeyin. Dediğim gibi çok seyrek allahtan kıvırcık da ordan kurtarıyor 😂😂
543368 Rez inşallah olur ama bizim ki baya düz bu şekilde de olmaz.saniirm halbu ki benim saçlar dalgalı 😂
543368 [silindi] peki ne kadar sürede çıkmaya başladı tekrar saçları ya kıyamıyorum da bir yandan zaten erkeğe benziyor tam benzeyecek 😂
[silindi] 543368 ay ben sakladım ya oglumunkinide saklamistim kolye yaptircam kendime ikisininde saçlarından Valla o kadar çabuk çıkıyor ki 20 temmuzda kestik biz şuan 3 numara filan saçı Bizimkide öyleydi herkes erkemi diyordu bandana takiyordum dışarı çıkınca 😄😄
543368 [silindi] bende öyle yaparım sanırım teşekkürler 😂 birde erkek kuaförune mi kestirdiniz bayan kuaförde makina yok bildiğim kadarıyla 😂😂
mematiii 543368 bebim kızımında önü çok uzun arkası biraz daha kısa bizimde ev sahibi orantısız kestir dedi dinlemiyvem kendi uzasın kestiririm
[silindi] 543368 rica ederim, biz evde makine vardı durmaz diye babası kestide kalabaligi sevmiyo bide, ama bayan kuaförler dede makine var , çalışmıştım daha önce oluyo yani 🤗
Minigim38 543368 21,5 aylik benimkininde önleri çok seyrek ama kesmeye kıyamıyorum bebekkende keldi 1 yaşında uzamaya başladı bu aralar tatlı badem yağı zeytin yağı sürmeye başladım inşallah faydası olur. Uzun süredir ecowell kullanıyorum
543368 superkahramanbiranne gittim Demir eksikliği var ilaç kullanıyoruz ona bağlıyorum zaten saçlarının az olmasını
Zeliff 543368 kazıtmak saçı gürleştirmiyormuş malesef. Benim kızımın dengesiz uzuyordu ama kıyamadım kendi gittiğim kuaföre danıştım ne yapsak toparlar diye. Ucuna makas değsin uzamaya başlar kazıtma dedi. Biraz uzatıp iki yaşına geldiğinde kulak hizasında kestirdik eşit uzamaya başladılar. Üç beş ayda bir bütün uçlarından minik minik makasla alıyorum daha sağlıklı şuan 3 yaşında