ays45 Kızlar bebeğim 7 aylık 8-8.5 kg civarında. Her yere bebek arabasıyla gitmek eziyet gibi geliyor. Rica etsem kanguru önerisinde bulunabilir misiniz?
tostperisi ays45 merhaba babybjörn bel destekli olanı kullanıyorum dolaptan almıştım bebeğim 1 yaşında 10 kg hala kullanıyorum tavsiye ederim
ays45 zkusagianne cevap için teşekkür ederim🥰 bu markayı çok beğenmişler ama M oturma pozisyonu olmuyormuş sözde doğru mudur? Bebek rahat edemiyor diyenler olmuş. Bende 7 aylık bebekle taşıyabilir miyim acaba?😁
zkusagianne ays45 bunu aldım M destekli nasıl bilmiyorum ama boynum ağrıyor 10 dakikalık yolda 😂 tavsiye etmem bunu
ays45 zkusagianne https://www.e-bebek.com/baby-plus-class-bel-destekli-kanguru-p-byp-cls003 arkadaşım bunu almış çok memnunum dedi öve öve bitiremedi. Fiyatta cazip geldi açıkçası😁 Doğru kalça gelişimi için dizler kalça hizasından yukarıda olacak bacaklar 90 derece açık vs.
ays45 fob cevap için teşekkür ederim🥰 bu markayı hiç duymamıştım. Bel desteği var mı ve m oturuşuna uygun mu?
MissPhalange ays45 bebek arabasına düşman olan ben🙋🏼♀️ Kızım 9 aylık, hala kanguruda taşıyorum. Ebebekten 6 ay ve üstü oturabileceği kangurular var ondan almıştım. Doktorumuz da oturmalı önermişti zaten https://www.e-bebek.com/baby-plus-star-bebek-kanguru-p-byp-strkng002 Link de bırakayım😊