BENOYLEUYGUNGORDUMM bence 3 güzel allah ağzınızın tadını bozmasın huzurla sağlıkla yavrunuzla oturun inşallah. Elinizde var ki yaptırıyorsunuz. Gösteriş ve görgüsüz diyenleri anlyamıyorum. Sizinde eşinizde olsa belki daha şatafatlı şeyler yapıp paylasacaksınız. Ne var yani burada her şey paylasılıyor bunu paylaşınca mı sıkıntı oldu. Olmayanlar allah bizede nasip etsin, güzel dileklerini dileyebilrler. Sen olmayan başkasında olanı kıskançla bakarak kötü eleştri yapmak bizim kültürümüzde var galiba.