alperenmommm Merhaba 6 ay 7 günlük bebeğim önceden emzik ve niniyle uyuyordu bir hafta önce sanırım atak haftasına girdik gündüz üç uyku yapıyoruz gece de 11 de uyuyor sadece mama içerken uyuyor çıldıracagım yeniden uyku düzenini nasıl kurabilirim ?
Linaduygu alperenmommm sadece atak haftası değildir dişlerden de yapar böyle bu zamanlarda düzen pek beklemeyin bunlar geçince eski düzen neyse ona geri döner