Merhaba, benim 20 aylık oğlumun kolunda (koltuk altına yakın bir bölgede) bir sertlik farkettim 3 gün önce. Top gibi sert ve ele geliyor baya. Başta çok önemsememiştim ama doktoru ultrason yapılmasını önerince endişelendim. Sanırım koltukaltına yakın diye incelenmesini istedi. Akabinde ultrason yaptırdık. Ultrason yapan uzman da doktor da net olarak iyi ya da kötü bir şey söylemediler. Takip edilmesini önerdiler. 3 ay sonra büyüyüp büyümediğine bakılacakmış. Böyle olunca çok üzüldüm ve kaygılanmaya başladım. Yağ bezesi gibi görünüyor dediler ama net olarak yağ bezesi de demediler. Havada kaldı yani. Küçücük çocukta yağ bezesi olur mu? Bu yaşlardaki çocuğunda yağ bezesi olan var mı? Ben 3 ay nasıl bekleyeceğim şimdiden içim içimi yiyor.