Merhabalar bebeğim 44 günlük,120 ml mama ile besleniyor 6 öğün, bazen daha az oluyor tabi maksimum bu kadar alıyor ama. Bu aralar ufak ağızdan çıkarmadan fazla olarak her beslenme sonrası bazen az bazen çok ama dediğim gibi her seferinde kusmaya başladı,sebebi ne olabilir sizce,öneriniz var mıdır acaba🤷🏻♀️