Tjdfru
Ben oğlumu 9 aylıkken götürmüştümm,şimdiler de ise oyun grubu vae içinde oraya götürüyorumm evet tertemiz..bir varmış bir yokmuş kafenin içinde ,resim çekimi de yapıolar :) şöyle söylim şu an 19 aylığız yani 10 ay önce götürdüm o zman yeni açılmıştı ve 400 lira idi şimdi tabi zam gelmiştir 🙏 düşünürseniz isminizi iletebilirim