Merhaba arkadaslar, 6 aylık bebeğim var, son 2 aydır belirli durumlarda kendini kasıyor.aynaya baktıgında heyecanlanıyor ve kendini sıkıyor.Beşiğinde dönenceye bakarken aşırı heyecanlanıp kasılıyor.Dönenceyi kaldırdık ama heyecanlandıgı/mutlu oldugu durumlarda yapmaya devam ediyor.gelecek ay doktorumuza gittiğimizde soracagım ama başına gelen oldu mu?